روانشناسی اجتماعی public Psychology

حضرت علی(علیه السلام) = بیچاره فرزند آدم که اجل وبیماری هایش پنهان واعمالش همه نوشته میشوند.(حکمت419)

روانشناسی اجتماعی public Psychology

حضرت علی(علیه السلام) = بیچاره فرزند آدم که اجل وبیماری هایش پنهان واعمالش همه نوشته میشوند.(حکمت419)

باما درارتباط باشید.......

اینستاگرام official_taha_yousefi

(روانشناسی اجتماعی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

روانشناسی خانواده وپناهگاه دختران

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

امروزه امن ترین و گرم ترین جایی که میتوان برای فرزندانمان به خصوص دخترانمان نام ببریم خانواده است که یک دختر و پسر میتوانند درخانواده هم رشد جسمی هم معنوی کنند و بیشترین تاثیر را ازخانواده بگیرند و درجامعه رفتاری را که ازخانواده گرفته اند را انعکاس دهند و این رفتار نشان دهنده شان خانوادگی و اصل و نسب نیز به شمار میرود.

امروزه با امدن فضای مجازی در خانواده وظیفه پدر و مادر چندبرابر سخت تر شده است چرا که کوچکترین بی اهمیتی به این موضوع عواقبی را دچار فرزندانمان به خصوص دخترانمان میکند که چه بسا جبران کردنش غیرممکن باشد.

یک دختر وقتی احساس کند که خانواده جایی امن و گرمی برایش است به هیچ عنوان دنبال جای امن و گرم درخارج از خانواده نمیگردد و سعی میکند خانواده و خانه را برچیزهای دیگر و افراد دیگر ترجیح دهد اما همینکه احساس کند درخانواده به او توجهی نمیشود و خانواده نمیتواند جای امنی برای اوباشد سریع به دنبال کسی یا جایی میگردد که برای او اهمیت قاِِیل شوند و متاسفانه به دام اشخاصی می افتد که به ظاهر اشخاص خیرخواه هستند اما به موقعش از او سوء استفاده میکنند و اورا به منجلابی می اندازند گه هیچ گاه از او نجات نخواهند یافت.

با بازشدن فضای مجازی به خانواده فرزندانمان زودتر و سریع تر به دام این معذل می افتند و به راحتی می توانند از خانواده جداشوند و به دام فضای مجازی و اشخاص خراب و مفسد دچارشوند.

پس سعی کنیم خانواده را برای فرزندانمان به خصوص دخترانمان امن و تکیه گاه سازیم و از اومراقبت کنیم و سعی کنیم اورا به نحو احسنت درخانواده پرورش دهیم که با بروز رفتارش درجامعه بتوانیم خانواده خود را در جامعه یک خانواده نمونه معرفی کنیم.

التماس دعا

۹۸/۰۶/۰۹
روانشناسی خانواده و جنایی

نظرات  (۱)

۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۰۳ ساناز مرادی

سلام آقا ممنون بخاطر انتشار مطالب مفیدتون من یک مادرم و این مطلبتون واقعا چشم و گوشم را باز کرد و باعث شد از این به بعد بیشتر حواسم به فرزندانم باشه.

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی